www.laegehusetholsted.dk

       

                                                                                    Lægehuset i Holsted

  Forside
  Personale
 
Elektronisk kommunikation
 
Praktisk information
 
Vaccinationer
 
Find os
 
Links

Telefontid

Hver dag sidder lægerne ved telefonen mellem kl. 8-9 på skift.

Da de skiftes til at passe telefon må man ikke påregne at kunne tale med sin sædvanlige læge, hvis ikke han/hun har telefontid. I særlige tilfælde vil man kunne ringes op senere på formiddagen.

Sygebesøg skal aftales med lægen i telefontiden.

Nyt telefonsystem:

Det er et system, hvor vi beder om at få indtastet CPR -nr. på den patient, henvendelsen drejer sig om. Det gør samtalen meget lettere da vi ikke først skal finde journal frem, det går næsten helt automatisk.

Samtidig får alle indringende oplyst et kø-nummer, så man kan lægge på igen, hvis man ikke har tid til at vente til man når til sit nummer i køen.

Der er ikke nogen der bliver bedt om at sige, hvad man henvender sig for, til køtelefonen.

 

 

  Receptbestilling             

Receptfornyelser skal ske udenfor telefontiden, for ikke at blokere telefonen for de patienter der ringer for at tale med lægen.

Ellers skal recepter helst være bestilt mellem kl. 9-14, men hvis der passer dårligt med at ringe på det tidspunkt, kan man oprette sig som bruger på E-portalen (knap på forsiden) og bestille derigennem.

 

  Tidsbestilling

Tidsbestilling skal helst ske mellem 9-14, men kan også klares ud over dette tidsrum, hvis man er forhindret i at ringe der.

Der er mulighed for at aftale tider mellem 8-14.30 hver dag, onsdag tillige 16-17.30, hvor lægerne på skift har konsultation.

Der er ikke åben konsultation, men ved akut sygdom vil man altid kunne aftale at komme hurtigt til, hvor man så bliver set af den læge der først får tid.

Sådan får du mest ud af din konsultationstid hos lægen: (følg linket)

 

  Blodprøver

Blodprøver der skal tages for sygehuset, skal aftales, og de vil skulle tages mellem 8 og 14.

Da prøverne skal tages samtidig med de prøver der skal tages på patienter som har været i konsultation hos en læge, kan der være ventetid.

 

  Telefon

Vi har frokostpause fra 12.30 - 13.00 ca.. I den periode er der telefonsvarer med et akutnummer sat på.

Hvis man er så syg at man ikke synes  man kan vente ½ time, er man meget velkommen til at ringe på det telefonnummer der oplyses.

 

  E-mail

Alle er altid velkomne til at kontakte os på e-mail og alle vil få et svar, men der kan ikke laves konsultation, bestilles tid eller medicin på almindelig e-mail.

 

  Om Lægehuset

Lægehuset er en kompagniskabsspraksis, hvor patienterne tilmelder sig Lægehuset som helhed, og derefter benytter enten den læge man gerne vil eller den læge der har bedst tid.

Der er åbent for tilgang af nye patienter.

Vi har kørestolsrampe og automatiske døre.

Lægehuset varetager videreuddannelse af læger, som er færdiguddannede. Der er næsten altid en ung læge, som skal være her ½ år ad gangen, samt nogle som i deres videreuddannelse til praktiserende læger kommer en dag hver måned.                      

Privatlivspolitik for patienter i henhold til GDPR

De nye Tolkeregler, inkl. gebyrstørrelser


 
                                                                          Kontakt